
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> Syny 04.12.15 12:04:48: Ale nesežralo, stejnak jezdíš většinou busem do práce ne? Tak pořiť STčko a k tomu nějakou 125ku skutrů a máš po starosti. Hlavně to nepředělávej na prdi. 

-> Jirik_Tuňák1983: Dyt by me to sezralo i s botama :) Navic to je hodne napadny auto a nerad bych, aby to na parkovisti pred barakem nadmerne pritahovalo pozornost zamindrakovanejch debilu.
-> Syny 04.12.15 12:00:01: A počpa? Kufer to má solidní. Kukám 385 litrůch a ještě je docela skladnej.
-> Jirik_Tuňák1983: Planoval jsem bud Passata nebo Mondeo, ale zatim rozhodnutej nejsem nijak. Kamarad mi furt lame na toho Focuse ST, ale to mi z dlouhodobyho hlediska jako spotrebak neprijde uplne efektivni
A navic nemam garaz.

-> Syny 04.12.15 11:39:25: Už se dostáváme k nějaké té erotyce. To je samé kvedlání a přetáhneš.
Nechtěl jsi předtím nějaké ten Ford? 
Zpátečku dozadu mám já a to je samozřejmě nejlepší a Karkule (kdo jiný) to má taky dozádu místo šesky, ale s povytažením prstýnku na klacíku, což je samozřejmě taky nejlepší.


Zpátečku dozadu mám já a to je samozřejmě nejlepší a Karkule (kdo jiný) to má taky dozádu místo šesky, ale s povytažením prstýnku na klacíku, což je samozřejmě taky nejlepší.

-> Luky 04.12.15 11:30:19: Asi si budu muset koupit zase koncernovy auto, pac tam me to ovladani vyhovuje ve vsem vicemene. Mit to tak jak pises, ze to ma Subaru, tak to by me hrablo asi :) A o zvyku to mozna je, ale na druhou stranu, do ted jsem si ani po 7mi letech nezvykl na bliknuti dalkama u Cordoby, kdy blikas pritazenim packy k sobe po urcitou mez, kterou kdyz pretahnes, tak je zapnes na trvalo. Debilni system.
-> Jirik_Tuňák1983 04.12.15 10:23:17: To se mi presne stalo se sluzebakem
Mel jsem ruku oprenou o fofrklacek, na zelenou zakvaltoval a hura dozadu
Nastesti jsem hned zastavil. U my Cordoby ale todle nehrozi, pac tam ten klacek musis hodne zatlacit a vetsi silou. U ty se mi to jeste nestalo. Kazdopadne zpatecka "pod" jednickou mi vyhovuje nejvic a rychle se svtim da operovat pri parkovani. Oproti napriklad zpatecce "doprava dozadu", kde s tim furt kvrdlas sem tam :)


-> Syny:
VW Up to má stejně (byť cyklovač je napevno a bez dešťáku), k sobě ostřik
Mazda6 to má stejně, akorát vzhůru nohama (1x setřít je nahoru)
Subaru Impreza má 1x setřít k sobě tahem, ostřikovač je tlačítkem z čela páčky. Kam se pouští stěrače už ani nevím, protože v tom maglajzu při střídání aut se už nikdo nevyzná...

VW Up to má stejně (byť cyklovač je napevno a bez dešťáku), k sobě ostřik
Mazda6 to má stejně, akorát vzhůru nohama (1x setřít je nahoru)
Subaru Impreza má 1x setřít k sobě tahem, ostřikovač je tlačítkem z čela páčky. Kam se pouští stěrače už ani nevím, protože v tom maglajzu při střídání aut se už nikdo nevyzná...


-> Bukaj: ja to furt vravím o tej fele ale nikto ma nepočúva :)
-> MATTESS 04.12.15 07:05:22: Zajimavy. Passat to ma tak, ze dolu 1x setre a nahoru je destak (kde se da jeste pomoci cudliku navolit intenzita) a pak uz klasika 1. rychlost a 2. rychlost steracu. To mi vyhovovalo maximalne.
-> Jumbo 04.12.15 07:56:07: Ohledně té zpátečky, víš z čeho mám dycky hrůzu? Když přede mnou stojí auto u kterého se dává zpátečka zatlačením a pak v podstatě poloha jedničky.
Několikrát se mě a tatovi stalo, že auto stálo na semaforu, řidič měl klepeto na klacku a chtěje se rozjet přimáčkl řadičku a zařadil. Jak se mu rozsvítily couvačky a nebo auto cuklo dozadu, než řidič zareagoval, tak mě dycky polilo horko.
To už je možná fakt lepší R dozadu a nebo přes jiný způsob jištění. Když s tím autem ale jedu, tak mi to řazení R dopředu nevadí, protože to registruji hlavně u koncernu a tam je řazení velmi lehké a příjemné.
Několikrát se mě a tatovi stalo, že auto stálo na semaforu, řidič měl klepeto na klacku a chtěje se rozjet přimáčkl řadičku a zařadil. Jak se mu rozsvítily couvačky a nebo auto cuklo dozadu, než řidič zareagoval, tak mě dycky polilo horko.

-> Bukaj: Na tu poslední otázku ti můžu odpovědět docela přesně...
Hlavní je najít zpátečku (což je taky občas sranda)... A stěrače se ještě pochopit dají, když nevím, jedu systémem "manuálního cyklovače", takže sám klepu do páčky. Nejhorší je zadní stěrač, protože ten snad není stejný ani napříč modely jedné automobilky.
A to nemluvím o Mercedesu, co má místo stěrače páčku řazení převodovky a komplet stěrače má nalevo na páčce blinkrů...

A to nemluvím o Mercedesu, co má místo stěrače páčku řazení převodovky a komplet stěrače má nalevo na páčce blinkrů...
Stejně nejlépe řešený cyklovač byl ve Feldě - pro neznalého možná poněkud netradiční řešení, ale co se komfortu a funkčnosti týče, tak nejvymakanější. Vše se ovládá jednou páčkou, nikde další štelovací přepínače a kroutítka. Plynule nastavitelný interval. V přípaě aktivovaného cyklovače po opětovném statru "upozornění" v podobě jednoho setření stěračů.
Cyklovače u novějších vozů s přednastavenými 3-4 délkami cyklu stojí za starou bačkoru, neboť snad u všech je příliš malý rozdíl v intervalech a i "nejdelší" interval je příliš krátký.
Navíc je potřeba na páčce hledat přepínač intervalů...
...škodovka (722, 742,...) měla také 3 přednastavené intervaly, ovšem neměl jsem problém s jejich délkou. Ovšem umístění přepínače poplatné době...
Takže u moderních aut je dešťák opravdu fajn věc, neboť jejich "cyklovače" byly krokem zpět.
A také je v době, kdy člověk často střídá několik aut, nehezké, že se výrobci dosud neshodli na sjednocení ovláacích prvků v interiéru. Třeba ty stěrače jsou fajn příklad...
Někdde páčkou nahoru, jinde olů, někde cyklovač tak, jine onak...
...a kyž pak přijedu do práce jedním autem, přesednu do druhého a opoledne ddo třetího a každé má jiné ovládání půlky věcí, tak mi to moc bezpečné nepřijde. Aspoň, že sjednotili blinkry...
Ale stejně by mne zajímalo, jestli třeba řidiči "drink SOS" s tímto nemají trable, když pokažé sedí v jiném voze...

Cyklovače u novějších vozů s přednastavenými 3-4 délkami cyklu stojí za starou bačkoru, neboť snad u všech je příliš malý rozdíl v intervalech a i "nejdelší" interval je příliš krátký.

...škodovka (722, 742,...) měla také 3 přednastavené intervaly, ovšem neměl jsem problém s jejich délkou. Ovšem umístění přepínače poplatné době...
Takže u moderních aut je dešťák opravdu fajn věc, neboť jejich "cyklovače" byly krokem zpět.

A také je v době, kdy člověk často střídá několik aut, nehezké, že se výrobci dosud neshodli na sjednocení ovláacích prvků v interiéru. Třeba ty stěrače jsou fajn příklad...
Někdde páčkou nahoru, jinde olů, někde cyklovač tak, jine onak...
...a kyž pak přijedu do práce jedním autem, přesednu do druhého a opoledne ddo třetího a každé má jiné ovládání půlky věcí, tak mi to moc bezpečné nepřijde. Aspoň, že sjednotili blinkry...

Ale stejně by mne zajímalo, jestli třeba řidiči "drink SOS" s tímto nemají trable, když pokažé sedí v jiném voze...
-> Milan 136 03.12.15 21:31:17: však to je přesně o čem mluvím. Dát 250t za Fabii,která vypadá skoro jako Superb je přece bezva. Ale dát skoro mega za Superba, kterej vypadá jak Fabie je prostě průser. I kdžy marketingově ten smysl chápu
-> Syny: jedno setření ťuknutím páčky dolů mi taky nešlo, zapnula se automatika (řekl bych nelogicky a dost mi to štvalo). Musel jsem páčku přenastavit v diagnostice. Dolů jednou setře, první poloha automatika
-> Syny 04.12.15 01:23:02: U Picassa tu funkci obsadili dešťákem. U Volfika a Bravíka už to zase je. Ale psal jsem už vedle, že tam je ještě příjemně rozvětvenej i obyč cyklovač, který se dá dolaďovat otočným prstýnkem na páčce.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.12.15 23:04:05: A jel uz si nekdy s destakem vubec? Pokud autem jezdis 10km do prace a 10 z prace, tak je te asi k prdu, to je fakt, ale pokud svistis casto po dalnici, kde pri predjizdeni dostanes davku sprchy od kol kamionu nebo od auta pred tebou, tak je to docela fain vec, ze nemusis furt kvrdlat s packou a nastavovat rychly stirani, pomaly stirani, cyklovac atd... Ja vzdy rikal, ze to je chundelovina a neni potreba a skutecne pro jizdu po Plzni v 50ti to potreba az tak neni, ale od doby co se mi rocni nalet trochu zvedl a po dalnici mesicne najedu nejakych 1500 - 2000 km, tak jsem pochopil vyhodu tyhle blbosti :) Stejne jako tempomatu...
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 23:16:35: A tam kde mas destak te nefunguje to setreni tuknutim do packy smerem dolu?
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 23:16:35: A tam kde mas destak te nefunguje to setreni tuknutim do packy smerem dolu?
kdyz tak koukam na ty skatulky... jeste ze mam crossover :-)
-> šrek:
Já jen že seš "nevrlej"
Já jen že seš "nevrlej"

-> palinator 03.12.15 23:25:16: Neni, je to nevychovanej fracek od budejc...
-> King 03.12.15 23:11:02: Zcela jiste jsi myslel podtlakovou regulaci, neb odstrediva je dana konstrukci (tuhosti pruzinek). No tak tu mam zaslepenou, nepouzivam...

-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 23:18:40: Napodobne pane nejchytrejsi
-> King 03.12.15 23:11:02: Zcela jiste jsi myslel podtlakovou regulaci, neb odstrediva je dana konstrukci (tuhosti pruzinek). No tak tu mam zaslepenou, nepouzivam...


-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 23:18:40: Napodobne pane nejchytrejsi

-> Milan 136: Ale já myslím prvního dustera, když šel do prodeje, tak v televizi říkaly že je to offroad.
-> palinator 03.12.15 23:25:16: No dovol 

-> palinator: tak, aby se vse tvarilo a fungovalo jako kdyby to tam puvodne nebylo nekdy ani za penize
-> Mr._Nosferatu: cs.m.wikipedia.org/wiki/S
port_utility_vehicle
A dacia taky suv
www.dacia.cz/modelova-rad a/novy-duster
A dacia taky suv
www.dacia.cz/modelova-rad a/novy-duster
-> šrek:
Nejseš náhodou pražák?
Nejseš náhodou pražák?

-> Mr._Nosferatu:
Tak vypnout se za peníze dá všechno ne?
Tak vypnout se za peníze dá všechno ne?
Tak já nevím, ale snad i v reklamě na duster bylo řečeno že je to OFFROAD, pokud si dobře pamatuji. Co je vlastně definice SUV ? Pohon 4X4 a samonostná karoserie ? To už ale měla NIVA a dnešní SUV ani tu 4X4 v polovině případů nemají ...
Ale zpět k tématu, to si radši koupím komfortní jednotku do feldy a nastavím si funkce jaký využiju, než mít v autě spoustu elektroniky kterou nepotřebuji a nejde vypnout.
Ale zpět k tématu, to si radši koupím komfortní jednotku do feldy a nastavím si funkce jaký využiju, než mít v autě spoustu elektroniky kterou nepotřebuji a nejde vypnout.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.12.15 23:16:29: Nauč se konečně základy pravopisu. Ty i/y u sloves nejsou tak těžký. Díky
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.12.15 23:16:29: Ty jsi fakt duchem mimo ty argumente
.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: no to jo, ale treba yeti redukci nema, takze kdybys ti tam jen tak za 1 pustil, tak jdes
cs.skoda-auto.com/models/ hotspotdetail?HotspotNam.. .
cs.skoda-auto.com/models/ hotspotdetail?HotspotNam.. .
-> King 03.12.15 23:13:02: Já nevím co to sem ten mimoň míchá, popisoval jsem polohy a způsob ovládání páčky u dvou aut s dešťákem. Resp. tří, kde právě polohu jednorázového setření vypustili a na její místo dali ON pro dešťák.
Nevím proč bych mu měl odpovídat na nesmysl o kterém vím, Feldu jsme měli 12 let.
Nevím proč bych mu měl odpovídat na nesmysl o kterém vím, Feldu jsme měli 12 let.
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 23:10:48: NJ došly argumenty, tak začíná malý čertík sprostě nadávat a uboze urážet



-> King:
Nebylo to spíš na podtlakovou regulaci?
Nebylo to spíš na podtlakovou regulaci?
-> Jirik_Tuňák1983: Ale ta felda na tuknuti taky stira, nicht wahr? :-)
-> Tuner#2: A povazujes za berlicku i rozdelovac s automatickou odstredivou tegulaci predstihu ;-) Tohle se myslim psalo v jedny prirucce pro hundrtkare - ze pribyva ridicu, kteri uz nemaji takovy cit pro motor a proto je regulace predstihu automaticka :-)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.12.15 23:04:05: Tak u tebe je to diagnózou už roky, takže běž hezky do prdele, nevšiml jsem se, že bych se tě na něco ptal kašpare.
Běž si raději přepočítat kN na pérkách. 


-> Milan 136 03.12.15 23:01:56: Tak nevyválet se při sjíždění z kopce jde v pohodě - dáš si 4x4, redukci, jedničku nebo dvojku podle krpálu, přehoupneš se přes hranu a jedeš dolu a jen řídíš. Nesmí se brzdit brzdama, jen motorem no...
-> Milan 136:
Já taky toho asistenta z kopců potřeboval když jsem jel jako ten masovej vrah z kopce na letňákách.
Jak vůbec funguje? To je tempomat na brzdu?
Já taky toho asistenta z kopců potřeboval když jsem jel jako ten masovej vrah z kopce na letňákách.

-> Mr._Nosferatu 03.12.15 22:38:55: protože lidi jsou čim dál víc blbější 

-> Milan 136 03.12.15 23:01:56: To jsem psal i dole. Ale nesmíš tomu asistentovi odporovat, jinak se nasere a schválně tě hodí na budku. 

-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 22:58:24: Tak já to u tebe eviduju už dlouho, nejen týden... Tyhle berličky dělají z řidičů čím dál větší ovečky... BTW už asi 2x jsem tady četl, jak je dešťák úžasnej a jak jsem ty s Karkulí máte setření okna jen na ťuknutí do páčky, ale na mou reakci, že to má i Felda odpověď jaksi nepřišla 

zrovna ten asistent sjíždění kopce mi nepřijde jako zbytečnost, když s tím člověk jede někde v terénu a nechce to auto vyválet
-> Mr._Nosferatu 03.12.15 22:52:53: A jak to víš? Mydlíš dohromady asistenta pro sjíždění kopců s off road módem.
To jsou jenom berličky a s převodama nemají úplně jako moc společného.
Jinak eviduji, že cca minulý týden jsi začal všemu rozumět. Něco se nepodařilo nebo copak?
To jsou jenom berličky a s převodama nemají úplně jako moc společného.
Jinak eviduji, že cca minulý týden jsi začal všemu rozumět. Něco se nepodařilo nebo copak?
-> Mr._Nosferatu:
Tomu se neříká offroad ale SUV.
Tomu se neříká offroad ale SUV.

-> Mr._Nosferatu: kdo čemu? SPíš to jsou všechno SUV ne?
-> Jirik_Tuňák1983: Tak proč tomu říkají offroad ? Když to ani nmá redukci ...
-> Mr._Nosferatu 03.12.15 22:38:55: Třeba abys nevyválel drahý auto? Lidi dnes jezdí na výlety, hory, sem tam nějaká nezpevněná cesta, ne do lesa pro dřevo.
-> Jirik_Tuňák1983: Jestli je tim myslenej rozjezd s automatikou, ktera omezi pubertalni hrabacky, tak to je vcelku vymakany v Kužáru a funkcni - motor se pritom da tocit do bezvedomi. U mondea je to horsi, protoze turbodehtovej trhac asfaltu obcas trapne hrabe pri necitlivym zachazenim s plynem i na dvojku a s tim poslednim 110kW hrabu jeste nejak vic - musim se podivat, jestli vubec toho asistenta rozjezdu pro lamy ma :-)