skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
Já myslím že ten dodatečný otěr byl snad i u Fabie I?! Ale taky mě spíš sral. Setření po postřiku furt nevím jestli je dobrý. Přijde mi že v první chvíli, než motůrek nažene spadlou kapalinu zpátky do trysek, tak stěrače běží dost nasucho. A kdyby byla možnost nechat špínu vteřinku odmočit před otěrem, nebylo by to od věci...
-> Nwkt 05.12.15 17:57:14: Proč bych to dělal, když je to tak skvělá věc podle Jižíka a Karkule?
-> Jirik_Tuňák1983 05.12.15 18:15:35: Tady vůbec nejde o velikost skla, ale o samotnou nesmyslnou funkci. Když stečou kapky, tak si to každý umí ťuknutí do páčky znova setřít a ne aby to udělalo za 5 sekund (přesný časový úsek můžu změřit, pokud je to pro Jiřinu tak důležitý údaj pro diskuzi) něco co je z 99% pro zlost. Ale chápu, že tě někdo sáhnul na modlu s skáčeš doma jak čertík.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 05.12.15 18:15:35: Tady vůbec nejde o velikost skla, ale o samotnou nesmyslnou funkci. Když stečou kapky, tak si to každý umí ťuknutí do páčky znova setřít a ne aby to udělalo za 5 sekund (přesný časový úsek můžu změřit, pokud je to pro Jiřinu tak důležitý údaj pro diskuzi) něco co je z 99% pro zlost. Ale chápu, že tě někdo sáhnul na modlu s skáčeš doma jak čertík.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> haso 05.12.15 18:12:32: A jsme u toho. Aspoň to někdo chápe. ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.12.15 17:26:16: Trochu nepoměr rozdílu velikosti skel a furt neznáš časovou prodlevu, ale žvásty ti jdou, byť neznáš fakta. To je hezký spojení.
To ti budu vracet častěji. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: robi to aj Fusion po facelifte...ale mne to osobne nevadi :) skor mi to chyba, ze to na inych autach tak nie je, pretoze ja utieram okno este asi 5x samostatne, aby mi z hornej casti okna nestekala voda, to neznasam tie stekance ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Syny 05.12.15 17:14:54: Delaj to jednickovy focusy, minimalne ty po faceliftu. Takze to mozna bude obecny u fordu, pokud JendaZahradkaDva rika, ze to dela i cmax...
-> Tuner#2: Tak to půjde určitě deaktivovat diagnostikou ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Syny 05.12.15 17:14:54: Dělá to třeba nám na C-maxu, ostříkneš okno setře 3x a pak za chvilku ještě znova. jenže okno umýváš většinou když je po dešti a máš ho jen zasviněné od protijedoucích či za někým jedeš. V takovém případě to dodatečné setření rozšmrdlá už znova nahromaděné mikrokapičky se špínou tak, že tam máš šedivý film a celý proces opakuješ. O dešťáku jsem už psal, mě to nevyhovuje, nemám rád, když někdo za mě něco řídí.
-> Tuner#2: A ktery auto po ostriknuti nekolikrat setre a pak po chvili znovu? To jsem jeste nevidel. Vsecka auta se kterejma jsem mel tu cest po ostriknuti ihned 3-4x pretreli okno a tim to koncilo. A k tomu destaku, zas tak casto se nestane, ze te to kapne zrovna na ten senzor :) A navic kdyz uz tolik neprsi, tak vetsinou ten cyklovac/destak vypnu a stiram to manualne dle potreby jen tuknutim do packy. Na dalnici je ale urcite destovej senzor velka vyhoda z duvodu, ze to hned zvysi intenzitu smrdlani, kdyz te nejaky auto pocaka okno - tim spis, kdyz se to stane necekane. Pravdou ale je, ze ne u vsech aut funguje dobre jak by mel, ale udajne se to pry da kalibrovat pomoci VAGu.
-> Syny 04.12.15 19:46:22: Byl jsem na mobilu a tam se naprd hledá a dává konkrétní odkaz, tady je: skoda-virt.cz/cz/.../1842
98-stierace-skacu?gotopost
=3...
přiznám se nečetl jsem to celé očem tu byla řeč, ale když ostříknu okno svého Citroenu ZX rv.91 ! tak mi to automaticky 3x přelítne stěrač :P - nepomyslel byhc na to,že jiné a už vubec ne novější auto by to takto nemělo... jak už bylo řečeno,je to fajn,pokud je v ostřikovači voda apod. a nedře to nasucho
(3x je dost ikdyž ostřikovač funguje jak má..-to mám jen jedne centralní 53cm sterač-seriově/jen delší než býva...) ,to sou dycky nervy (zvlásť ted když mám fung nové sklo) ,tak luxusně je přes to vidět sem nevěřil, ted chan buh nejaky škrabanec... jak přimrzlo,tak sem to ani neškrabal a 15minut čekal než mi to rozmrazi topení (luxus el.vyhrivani celniho skla tenhle poloveteran bohužel nema ) :D
(3x je dost ikdyž ostřikovač funguje jak má..-to mám jen jedne centralní 53cm sterač-seriově/jen delší než býva...) ,to sou dycky nervy (zvlásť ted když mám fung nové sklo) ,tak luxusně je přes to vidět sem nevěřil, ted chan buh nejaky škrabanec... jak přimrzlo,tak sem to ani neškrabal a 15minut čekal než mi to rozmrazi topení (luxus el.vyhrivani celniho skla tenhle poloveteran bohužel nema ) :D
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.12.15 14:11:05: Tak ja nevim s cim jezdis nebo se dostanes do styku. Ja treba pred tim, nez jsem zacal jezdit sluzebne takhle furt nekam, tak jsem vicemene jezdil jen ve svem aute :) BTW: Felda nema setreni po ostriknuti? To Codroba dela a to shledavam jako dobrou vychytavku (pokud tedy mas v ostrikovacich vodu nebo neni zamrzla
). Nenapada mi na tom nic spatnyho. Tema o steracich jsem necetl, posledni dobou moc nestiham.
-> Luky 04.12.15 12:19:10: Je to furt ta sama![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky 04.12.15 12:19:10: Je to furt ta sama
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Dnes vyměněn olej v převodech, diferenciálu, hladeksu, filtr. Cena v orig. servisu velmi příjemná. ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.12.15 14:11:05: V praxi jsem se s nějakým rozmáznutím po dodatečném setření nesetkal a funguje to dobře. Na skle nezůstává ani ten typickej čůrek uprostřed. Doběh ostřiku a dodatečného setření je dobře načasovaný.
O tom, co je nebo není debilní by se dalo polemizovat.![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
O tom, co je nebo není debilní by se dalo polemizovat.
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Syny 04.12.15 01:23:02: Ne jezdim jen Felicii...
Debilni funkci destaku a jeste debilnejsi dodatecne setreni okna po ostriku jsem uz popisoval v tematu o steracich pred tydnem... Staci dohledat...
Jinak pokud je Fabia z venku i zevnitr jako Sup, tak uz tady asi fakt nema smysl cokoliv s kymkoliv resit...
![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
Jinak pokud je Fabia z venku i zevnitr jako Sup, tak uz tady asi fakt nema smysl cokoliv s kymkoliv resit...
-> Jirik_Tuňák1983 04.12.15 12:20:47: jsem si taky pěkně zanadával
A jak to šlo, rychle k Ondrovi, zda s tím půjde něco udělat, když on na boudě to má tak, jak jsem chtěl. Ještě jsme nastavili svícení, to bylo taky nelogicky
-> Jirik_Tuňák1983 04.12.15 12:33:37: takové ETho oko![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 04.12.15 12:33:37: takové ETho oko
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> m8rinek 04.12.15 12:50:56: Yo, ale je to kamera jak natočení hollywoodskýho filmu. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Hádám řešení mrtvýho úhlu?
A kdo pozná co je ten píčus na zrcátku?
U dnešních aut už to bývá více schované, ale tohle je foto u staršího r. v., kde to řešili jedním typem zrdcádtka a příslušenství.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MATTESS 04.12.15 12:10:42: Já jsem o předělání nevěděl, takže mi nezbylo než píčovat a cvakat páčkou tam a zpět, nebo prskat na zbytečně citlivý dešťák, který u té panoramatické čelní výlohy šudlal suchý sklo jen spadla kapka přímo na čidlo. Současně jsem neustále řešil létající kamení do čelního skla od ostatních aut. Dokonce mě trefili 2x do úplně toho samého místa na milimetr přesně a 2x se to místo zacelovalo.
-> Syny 04.12.15 12:13:35: No co, tak když budete jezdit společně, tak si zaplatíte každej zvlášť 6 litrů na sto a bude to.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny 04.12.15 12:13:35: No co, tak když budete jezdit společně, tak si zaplatíte každej zvlášť 6 litrů na sto a bude to.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: tak hlavní je, že tě ještě baví mladá po těch letech v Anglii. Teda spíš že ty ji (jestli je to pořád ta samá)
-> Jirik_Tuňák1983: A ten skutr necham na parkovisti vedle toho STcka, ne?
Do prace jezdim busem, pac momentalne jezdi presne jak potrebuju a vychazi mi to perfektne do i z prace. Busem 20 min, autem 15 :) A stavi mi u baraku a vyklopi me pred vchodem do prace. Ale kdo vi jak to nebude az se sestehuju s mladou - jestli se nevyplati vic jetdit autem spolecne. Navic posledni dobou si ani nejsem jistej, jak dlouho mi tadle prace bude jeste bavit...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: tak spiatočku dozadu ma aj fela čiže nevyhravas ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Syny 04.12.15 11:19:58: jo, to mi přijde logický a taky mi to tak vyhovuje. Nevím, proč to bylo nastavený tak debilně. Hlavně, že to šlo předělat![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Nejsem sice fanoušek naschvalu, když se mi někdo při poskakovani v koloně soustavne lepí na naraznik, tak se mi tam občas při rozjezdu "omylem" zařadí zpátečka:-)
-> Syny 04.12.15 12:04:48: Ale nesežralo, stejnak jezdíš většinou busem do práce ne? Tak pořiť STčko a k tomu nějakou 125ku skutrů a máš po starosti. Hlavně to nepředělávej na prdi. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Dyt by me to sezralo i s botama :) Navic to je hodne napadny auto a nerad bych, aby to na parkovisti pred barakem nadmerne pritahovalo pozornost zamindrakovanejch debilu.
-> Syny 04.12.15 12:00:01: A počpa? Kufer to má solidní. Kukám 385 litrůch a ještě je docela skladnej.
-> Jirik_Tuňák1983: Planoval jsem bud Passata nebo Mondeo, ale zatim rozhodnutej nejsem nijak. Kamarad mi furt lame na toho Focuse ST, ale to mi z dlouhodobyho hlediska jako spotrebak neprijde uplne efektivni
A navic nemam garaz.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Syny 04.12.15 11:39:25: Už se dostáváme k nějaké té erotyce. To je samé kvedlání a přetáhneš.
Nechtěl jsi předtím nějaké ten Ford? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Zpátečku dozadu mám já a to je samozřejmě nejlepší a Karkule (kdo jiný) to má taky dozádu místo šesky, ale s povytažením prstýnku na klacíku, což je samozřejmě taky nejlepší.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Zpátečku dozadu mám já a to je samozřejmě nejlepší a Karkule (kdo jiný) to má taky dozádu místo šesky, ale s povytažením prstýnku na klacíku, což je samozřejmě taky nejlepší.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky 04.12.15 11:30:19: Asi si budu muset koupit zase koncernovy auto, pac tam me to ovladani vyhovuje ve vsem vicemene. Mit to tak jak pises, ze to ma Subaru, tak to by me hrablo asi :) A o zvyku to mozna je, ale na druhou stranu, do ted jsem si ani po 7mi letech nezvykl na bliknuti dalkama u Cordoby, kdy blikas pritazenim packy k sobe po urcitou mez, kterou kdyz pretahnes, tak je zapnes na trvalo. Debilni system.
-> Jirik_Tuňák1983 04.12.15 10:23:17: To se mi presne stalo se sluzebakem
Mel jsem ruku oprenou o fofrklacek, na zelenou zakvaltoval a hura dozadu
Nastesti jsem hned zastavil. U my Cordoby ale todle nehrozi, pac tam ten klacek musis hodne zatlacit a vetsi silou. U ty se mi to jeste nestalo. Kazdopadne zpatecka "pod" jednickou mi vyhovuje nejvic a rychle se svtim da operovat pri parkovani. Oproti napriklad zpatecce "doprava dozadu", kde s tim furt kvrdlas sem tam :)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny:
VW Up to má stejně (byť cyklovač je napevno a bez dešťáku), k sobě ostřik
Mazda6 to má stejně, akorát vzhůru nohama (1x setřít je nahoru)
Subaru Impreza má 1x setřít k sobě tahem, ostřikovač je tlačítkem z čela páčky. Kam se pouští stěrače už ani nevím, protože v tom maglajzu při střídání aut se už nikdo nevyzná...
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
VW Up to má stejně (byť cyklovač je napevno a bez dešťáku), k sobě ostřik
Mazda6 to má stejně, akorát vzhůru nohama (1x setřít je nahoru)
Subaru Impreza má 1x setřít k sobě tahem, ostřikovač je tlačítkem z čela páčky. Kam se pouští stěrače už ani nevím, protože v tom maglajzu při střídání aut se už nikdo nevyzná...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bukaj: ja to furt vravím o tej fele ale nikto ma nepočúva :)
-> MATTESS 04.12.15 07:05:22: Zajimavy. Passat to ma tak, ze dolu 1x setre a nahoru je destak (kde se da jeste pomoci cudliku navolit intenzita) a pak uz klasika 1. rychlost a 2. rychlost steracu. To mi vyhovovalo maximalne.
-> Jumbo 04.12.15 07:56:07: Ohledně té zpátečky, víš z čeho mám dycky hrůzu? Když přede mnou stojí auto u kterého se dává zpátečka zatlačením a pak v podstatě poloha jedničky.
Několikrát se mě a tatovi stalo, že auto stálo na semaforu, řidič měl klepeto na klacku a chtěje se rozjet přimáčkl řadičku a zařadil. Jak se mu rozsvítily couvačky a nebo auto cuklo dozadu, než řidič zareagoval, tak mě dycky polilo horko.
To už je možná fakt lepší R dozadu a nebo přes jiný způsob jištění. Když s tím autem ale jedu, tak mi to řazení R dopředu nevadí, protože to registruji hlavně u koncernu a tam je řazení velmi lehké a příjemné.
Několikrát se mě a tatovi stalo, že auto stálo na semaforu, řidič měl klepeto na klacku a chtěje se rozjet přimáčkl řadičku a zařadil. Jak se mu rozsvítily couvačky a nebo auto cuklo dozadu, než řidič zareagoval, tak mě dycky polilo horko.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: Na tu poslední otázku ti můžu odpovědět docela přesně...
Hlavní je najít zpátečku (což je taky občas sranda)... A stěrače se ještě pochopit dají, když nevím, jedu systémem "manuálního cyklovače", takže sám klepu do páčky. Nejhorší je zadní stěrač, protože ten snad není stejný ani napříč modely jedné automobilky.
A to nemluvím o Mercedesu, co má místo stěrače páčku řazení převodovky a komplet stěrače má nalevo na páčce blinkrů...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A to nemluvím o Mercedesu, co má místo stěrače páčku řazení převodovky a komplet stěrače má nalevo na páčce blinkrů...
Stejně nejlépe řešený cyklovač byl ve Feldě - pro neznalého možná poněkud netradiční řešení, ale co se komfortu a funkčnosti týče, tak nejvymakanější. Vše se ovládá jednou páčkou, nikde další štelovací přepínače a kroutítka. Plynule nastavitelný interval. V přípaě aktivovaného cyklovače po opětovném statru "upozornění" v podobě jednoho setření stěračů.
Cyklovače u novějších vozů s přednastavenými 3-4 délkami cyklu stojí za starou bačkoru, neboť snad u všech je příliš malý rozdíl v intervalech a i "nejdelší" interval je příliš krátký.
Navíc je potřeba na páčce hledat přepínač intervalů...
...škodovka (722, 742,...) měla také 3 přednastavené intervaly, ovšem neměl jsem problém s jejich délkou. Ovšem umístění přepínače poplatné době...
Takže u moderních aut je dešťák opravdu fajn věc, neboť jejich "cyklovače" byly krokem zpět.
A také je v době, kdy člověk často střídá několik aut, nehezké, že se výrobci dosud neshodli na sjednocení ovláacích prvků v interiéru. Třeba ty stěrače jsou fajn příklad...
Někdde páčkou nahoru, jinde olů, někde cyklovač tak, jine onak...
...a kyž pak přijedu do práce jedním autem, přesednu do druhého a opoledne ddo třetího a každé má jiné ovládání půlky věcí, tak mi to moc bezpečné nepřijde. Aspoň, že sjednotili blinkry...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale stejně by mne zajímalo, jestli třeba řidiči "drink SOS" s tímto nemají trable, když pokažé sedí v jiném voze...
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Cyklovače u novějších vozů s přednastavenými 3-4 délkami cyklu stojí za starou bačkoru, neboť snad u všech je příliš malý rozdíl v intervalech a i "nejdelší" interval je příliš krátký.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
...škodovka (722, 742,...) měla také 3 přednastavené intervaly, ovšem neměl jsem problém s jejich délkou. Ovšem umístění přepínače poplatné době...
Takže u moderních aut je dešťák opravdu fajn věc, neboť jejich "cyklovače" byly krokem zpět.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
A také je v době, kdy člověk často střídá několik aut, nehezké, že se výrobci dosud neshodli na sjednocení ovláacích prvků v interiéru. Třeba ty stěrače jsou fajn příklad...
Někdde páčkou nahoru, jinde olů, někde cyklovač tak, jine onak...
...a kyž pak přijedu do práce jedním autem, přesednu do druhého a opoledne ddo třetího a každé má jiné ovládání půlky věcí, tak mi to moc bezpečné nepřijde. Aspoň, že sjednotili blinkry...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale stejně by mne zajímalo, jestli třeba řidiči "drink SOS" s tímto nemají trable, když pokažé sedí v jiném voze...
-> Milan 136 03.12.15 21:31:17: však to je přesně o čem mluvím. Dát 250t za Fabii,která vypadá skoro jako Superb je přece bezva. Ale dát skoro mega za Superba, kterej vypadá jak Fabie je prostě průser. I kdžy marketingově ten smysl chápu
-> Syny: jedno setření ťuknutím páčky dolů mi taky nešlo, zapnula se automatika (řekl bych nelogicky a dost mi to štvalo). Musel jsem páčku přenastavit v diagnostice. Dolů jednou setře, první poloha automatika
-> Syny 04.12.15 01:23:02: U Picassa tu funkci obsadili dešťákem. U Volfika a Bravíka už to zase je. Ale psal jsem už vedle, že tam je ještě příjemně rozvětvenej i obyč cyklovač, který se dá dolaďovat otočným prstýnkem na páčce.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.12.15 23:04:05: A jel uz si nekdy s destakem vubec? Pokud autem jezdis 10km do prace a 10 z prace, tak je te asi k prdu, to je fakt, ale pokud svistis casto po dalnici, kde pri predjizdeni dostanes davku sprchy od kol kamionu nebo od auta pred tebou, tak je to docela fain vec, ze nemusis furt kvrdlat s packou a nastavovat rychly stirani, pomaly stirani, cyklovac atd... Ja vzdy rikal, ze to je chundelovina a neni potreba a skutecne pro jizdu po Plzni v 50ti to potreba az tak neni, ale od doby co se mi rocni nalet trochu zvedl a po dalnici mesicne najedu nejakych 1500 - 2000 km, tak jsem pochopil vyhodu tyhle blbosti :) Stejne jako tempomatu...
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 23:16:35: A tam kde mas destak te nefunguje to setreni tuknutim do packy smerem dolu?
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 23:16:35: A tam kde mas destak te nefunguje to setreni tuknutim do packy smerem dolu?
kdyz tak koukam na ty skatulky... jeste ze mam crossover :-)
-> šrek:
Já jen že seš "nevrlej"![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já jen že seš "nevrlej"
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 03.12.15 23:25:16: Neni, je to nevychovanej fracek od budejc...
-> King 03.12.15 23:11:02: Zcela jiste jsi myslel podtlakovou regulaci, neb odstrediva je dana konstrukci (tuhosti pruzinek). No tak tu mam zaslepenou, nepouzivam...
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 23:18:40: Napodobne pane nejchytrejsi![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> King 03.12.15 23:11:02: Zcela jiste jsi myslel podtlakovou regulaci, neb odstrediva je dana konstrukci (tuhosti pruzinek). No tak tu mam zaslepenou, nepouzivam...
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 23:18:40: Napodobne pane nejchytrejsi
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Milan 136: Ale já myslím prvního dustera, když šel do prodeje, tak v televizi říkaly že je to offroad.
-> palinator 03.12.15 23:25:16: No dovol ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: tak, aby se vse tvarilo a fungovalo jako kdyby to tam puvodne nebylo nekdy ani za penize