Rozdíly Mbček - co je originál?

prohledat
3686 příspěvků (zobrazeno 2051 až 2100) od 28.02.2012 do 25.04.2025, založil/a Bukaj
řadit dle data
20:54:50
19.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Když je tu řeč o MB, viděli jste na FB ty pěkné fotky z výroby?
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 19.03.2015 20:54:50
20:53:03
19.03.2015
Duri
-> zralous: farbu disku je tazko definovat. Akurat vcera som odniesol do garaze sadu diskov s povodnym de Luxe lakom. Ale mam to 250km 8 Z pohladovej strany je to taka polomatna hlinikovo strieborna. Vnutro klasika, standard, zlto-neidentifikovatelna. Otazka je, ci to chces striekat dvojfarebne 3
20:38:49
19.03.2015
Jozka
-> zralous: Vybírals správně.. nesedí 4 3
19:57:08
19.03.2015
zralous
Rád bych poprosil, jestli někdo může vyfotit barvu disků na MB pro rok 69, nebo třeba napsat číslo barvy podle RAL vzorníku. Dneska jsem byl hodinu u lakýrníka a prostě mi tam žádná nesedí 8
14:54:52
17.03.2015
Duri
Dakujem za navody, toho rozpadu opletu sa bojim, ale mozno skusim. Ak sa nepodari, implementujem iny zvazok. ale ten nie je taky pekny, musel som oplet prestriekat...



-> Bukaj: Zvazok mam modelu 68, cize bocne smerovky aj brzdovka a pozicky su OK. Jedine co mi chyba je spiatockovy kabel
00:24:07
17.03.2015
Jozka
-> Bukaj: Obráceně je to mnohem snažší - prostrčit tvrdej drát, napojit na něj vodič a pak za stálé manipulace s "punčochou" zatahovat.

Psát jsem to nechtěl - ale jo, přiznávám: do přední části svazku už jsem kdysi vodič soukal a byla to zbytečná práce, oplet byl zvětralej a tu a tam se rozsypal, takže to byl ztracenej čas.. 8



E: hliníkovej svařovací drát 1,6 mm
upraveno 1x, naposled 17.03.2015 00:24:50
22:03:34
16.03.2015
Bukaj
-> Duri 16.03.15 14:36:53: Také jsem nad implementací kabelu uvažoval, napadlo mne použít vázací drát tloušťky toho kabelu a na jeho konec připájet ten kabel a pak tlačit, pokud nepůjde v kuse (což předpokládám), tak po kouskách vždy ven - u opleut se dá celkem rozumně roztáhnout "oko"...4
22:00:28
16.03.2015
Bukaj
-> Petr98 16.03.15 14:20:44: A jestli má 68 a nemá 68 svazek, tak ještě boční blinkry, kabel k brzdospojce a opreparovat kabely na pozičky...3
19:20:40
16.03.2015
sliwowitz
-> Duri: alebo v dalsej iteracii k tomu motoru doimplementujes inu, deLuxkovu karoseriu 1
15:05:50
16.03.2015
Duri
-> Petr98: Zatial to je len v plane, ako docasne riesenie vyuzijem paralelny drot mimo zvazok, ale ak budes mat navod ako na to, tak by som to skusil implementovat do zvazku
14:43:51
16.03.2015
Petr98
-> Duri: No sice jednoduché to nebude, ale jde to. Jak na to spechas?
14:36:53
16.03.2015
Duri
-> Petr98: Hmlovka ma moc netrapi, to nebolo origo, tak nech to ide bokom, ale idem robit deLuxa zo standard, a tie spiatocky ma trapia 3

Myslel som si, ze to nebude jednoduche, asi budem nuteny vymenit celu kabelaz 8
14:20:44
16.03.2015
Petr98
-> Duri:

-> Jozka:

Vím o někom, kdo to už dělal. Sice na na staré Octávii, ale dělal. Budu dělat to samé. A zapomněli jste na mlhovku. To už jsou dráty dva.
13:10:35
16.03.2015
Jozka
-> Duri: Voperovat do živý žížaly list z lupínkový pilky bude asi mnohem snažší.. 5

Ten svazek je uvnitř opletu poměrně zkroucenej.. možná to do vytaženýho půjde, ale bude to boj s nejistým výsledkem.. 8
upraveno 1x, naposled 16.03.2015 13:10:57
12:58:26
16.03.2015
Duri
Mam otazku 3

potrebujem z elektrozvazku Standard spravit de Luxe, cize potrebujem potiahnut novy kabel na spiatocku v ramci toho handroveho opletu (model 68). Skusal to niekto? Aj tak budem musiet asi zvazok vypreparovat z auta, ze jo? 8
19:25:13
15.03.2015
Tabi
Opravdu je pod tou špínou pozink.1
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od Tabi vložen 15.03.2015 19:25:13
19:24:09
15.03.2015
Tabi
Vyštrachal jsem dnes náhradní dynamo a řemenice je dělená v pozinku.Ale když jsem ho vyndal ze skříně,tak jsem myslel,že je černá,až po umytí se zašlej pozink objevil.1 Podle mě jsou tyto řemenice poslední modifikace na dynamech,potom už začli dávat altíky.Na fotce co dal zralouš jsou samotné lopatky jiné než na mojich dynamech,už jsme to tady na virtu kdysi probírali,jsou více podobné těm na alternátoru.Já je mám přihnuté k tělu dynama,viz foto.
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od Tabi vložen 15.03.2015 19:24:09
16:16:26
15.03.2015
zralous
-> Bukaj: je nýtovaná.
15:12:30
15.03.2015
Danster
-> Bukaj 14.03.15 21:47:34: U mojí květnový 68" mám řemenici dělenou v zinku 4
12:49:52
15.03.2015
Jozka
Nahlýdnul jsem do regálu s dynamama a všechny 4. plechový větrákořemenice jsou evidentně lakovaný černě.. ale o jejich původu / ročníku nemám ani tušáka a ražbu jsem byl línej zkoumat..
upraveno 1x, naposled 15.03.2015 12:50:10
10:31:12
15.03.2015
Bukaj
-> zralous 14.03.15 23:58:26: A vidím dobře, že řemenice dynama je snýtovaná? zdá se mi, že tam vidím nýty na čelní straně, ale nejsem si tím jist...
09:36:02
15.03.2015
Tabi
Určitě je,když jsem si zvětšil fotku,tak už to vidím taky.
09:14:17
15.03.2015
Jozka
-> Petr98: 3 No jo - asi fakt je..
09:13:15
15.03.2015
zralous
-> Petr98: to bude ono viď3 3
07:34:01
15.03.2015
Petr98
-> Jozka: to bude tim, ze ta clona je na fotce namontovana obracene 4
00:39:01
15.03.2015
Jozka
-> zralous: 6 Mě by dřív nenapadlo, že ta tepelná clona, jejiž poloha je závislá na natočení spony, je až takhle blízko smyčky sytiče - nikdy jsem automat na autě zatím neměl..
00:32:09
15.03.2015
zralous
-> Jozka: No to máš pravdu, nesedí.. Původní majitel, netuzer a nelakýrník 3 3 Myslím, že se tomu dá věřit. Spona výfuku je spíše moje ledabylost, musel jsem ještě vyměnit, respektive namontovat chybějící azbestové těsnění, tudíž jsem montáži nevěnoval větší pozornost. I s osou vozu by to asi šlo4
00:12:52
15.03.2015
Jozka
-> zralous: Ale k tomu mrtvolně žlutozelenýmu zbytku moc nesedí.. 3 Jinak jsem si asi už naživo všiml spony výfuku - dávám jí vždy dělící rovinou do osy auta a koukám, že to s tím kybernetickým sytičem možná ani nepůjde..9
23:58:26
14.03.2015
zralous
-> Jozka: Já šel u 1100MBX cestou černý, tam se sice původní barevné provedení také nedochovalo, ale u šedivky černá byla5
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od zralous vložen 14.03.2015 23:58:26
23:14:22
14.03.2015
Jozka
-> Tabi: Super, dík - příchytku z kohoutu jistě navíc mám..

-> Bukaj: Tohle je hodně, ale u toho druhýho kusu to vypadalo, jako že někomu jen trochu ujela ruka při pojišťování matic barvou. Do těch dynam moc nedělám, ale můžu se zítra mrknout do regálu. Pro X jsem repasoval dynamo vyjmutý kdysi z flekouše, čili pozdní (08/68) a protože měla řemenice oba díly plechový černý (ani nebyly moc odřený), jsou zas černý..

4
22:06:56
14.03.2015
Koblet
-> Tabi: Já mám obavu že vše co máš doma min 14 dní je v pozinku nebo v lesku. V originále tak max pneumatiky. 4
21:59:38
14.03.2015
Tabi
-> Jozka: Příchytka bovdenu je opravdu stejná.4

-> Bukaj: Mám doma dvě dynama 68/69 a obě řemenice v pozinku,ještě se podívám do skříně,mám tam jedno nerenovované.
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od Tabi vložen 14.03.2015 21:59:38
21:47:34
14.03.2015
Bukaj
-> Jozka 14.03.15 19:38:57: Někdo maskoval oxidující pozink, ne? Taky jsem zatím viděl jen pozinkované/orezlé.



A jak je to s řemenicemi dynama? Na kamarádově 68 jsem demontoval řemenici snýtovanou a černě lakovanou (pod štětkolakem zbytky originálního polomatného laku). Dosud jsem se domníval, že řemenice byly všechny zinkované (kromě prvních Al) a trojdílné (půlka s lopatkami, půlka bez lopatek, vymezovací podložka).

Respektive žádné z MB (mimo zmíněnou 68), které jsem udržoval, nebo likvidoval se mi nedostalo pod ruce s původním dynamem - všechny měly altík a moje MBG sice dynamo, ale východoněmecké výroby. A všechna dynama, která jsem nashromáždil, měla řemenice rozebírací a zinkované.

A z katalogu také nejsem moudrý, jen, že pro 16. a 17. serii byla jiná řemenice. Ale Olík je konec 15. serie...8
21:15:08
14.03.2015
Tabi
-> Tabi: Za chvilku půjdu do dílny,na ponku mi leží ventil topení a řekl bych,že je to uchycení bovdenu stejný.Můžu poměřit.1
21:09:59
14.03.2015
Tabi
-> Jozka: Já to mám myslím u všech v pozinku.Tak jsem to i na tom co půjde zpět na auto nechal nově napozinkovat.4
19:38:57
14.03.2015
Jozka
Uchycení ovládání klapky na ventilátoru topení bylo takhle černě opatlaný standartně ? Vytáhl jsem dva kusy a je to na obou..9



A ten bazmek na čapnutí bowdenu vypadá nějak podobně jako na ventilu topení ? Jsem ho nějak zapomněl..8
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od Jozka vložen 14.03.2015 19:38:57
07:37:16
14.03.2015
Bukaj
-> sliwowitz 14.03.15 00:29:08: 5 Pán používá mozek - mne to také nenapadlo. Myslel jsem, že čepy jsou stejně dlouhé u všech škodovek... Ale dle katalogu se liší i čep pro 105 a 120. 130 má ale čep stejný, jako 120...
00:57:51
14.03.2015
Jozka
-> sliwowitz: To mě třeba vůbec nenapadlo - ale dedukce dobrá, může být..
00:29:08
14.03.2015
sliwowitz
a nebude nahodou rozdiel v tych 1100 capoch oproti 1000 len v tom, ze su dlhsie, kedze je vacsi priemer piestu?
21:59:52
12.03.2015
Jozka
-> Tabi: Do zadních dveří se jim moc nechce..10
21:41:50
12.03.2015
Tabi
Zítra je tam vyzkouším nasadit,asi to jsou ony.4
20:42:37
12.03.2015
Jozka
-> Tabi: To budou ty stovkový zátky nad větračky.. když se do otvorů zamáčknou a tím lehce rozplácnou, jsou přes celou šířky rámu dveří..
20:27:10
12.03.2015
Petr98
-> Tabi: Na nejakem embu uz jsem je videl
20:22:52
12.03.2015
Tabi
Dneska jsem hledal v dílech cívku do traktůrku a našel jsem tyto zátky.Nedávno se tady řešili leukoplastí zalepené díry na dveřích.Někdo se taky ptal jaké byly zátky na stovkách,podle barvy co je na jedné zátce je to z mojí bejvalky 110 L.Ale nevím jestli je to právě ta ze dveří,na první pohled se mi zdá větší.Zítra jedu do garáže,tak to vyzkouším.4
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od Tabi vložen 12.03.2015 20:22:52
09:17:21
12.03.2015
zralous
-> Jozka: děkuji za šroubové info:) Zase jsem tedy něco zkompletoval a připravil pro montáž.

Do debaty o motoru 1100MB mohu vnést trochu světla.. Po letech si tedy nejsem jist na 100%, pro jistotu se doma ještě podívám na původní píst s ojnicí, který jsem si jako deko ponechal:) Sháněl jsem tehdy sadu s 18mm čepem2
08:11:12
11.03.2015
Jozka
-> Bukaj: Ještě ten 1100 motor by někdo mohl poskytnout za účelem pitvy..4
06:30:37
11.03.2015
Bukaj
-> Petr98:

Tak -> Jozka: bude mít asi jako vždy pravdu, neboť po prostudování souhrnného katalogu zjišťuji, že od 16. série byly rozdílné (zesílené) pouze ojnice a jejich matice, pouzdro zůstává stejné pro všechna MB.

Ojniční pánve mělo MB jiné od 14. série - stejné pánve, jako měly MBX, MBG a 1100MB od počátku výroby.

A čepy jak píše Jožka - od 4. série zesílené a pro jedenáctistovky ještě jiný typ (ještě zesílené?).

Každopádně pouzdro i pojistný kroužek čepů je v katalogu jen po jednom typu4
11:41:48
10.03.2015
Jozka
-> Petr98: Nic si z toho nedělej, jsem zas napsal "morou" místo motoru..3
11:22:26
10.03.2015
Petr98
-> Jozka: jo promin, ja si to blbe precetl 71
11:11:43
10.03.2015
Jozka
-> Petr98: Buď od třetí, nebo od 4. (jak praví katalog).. že to takhle bylo u 1100 jsem fakt nikde nepsal..9
Extreme Tyres